31. 10. 2013.

Pašteta od tunjevine i leblebija




Kad sam videlela temu koju nam je za ovaj mesec zadala Ivana nisam se baš obradovala. No, onda mi je kliknulo. Napraviću i poslaću joj ono što pravim bar jedno nedeljno.

Od kada je Milkica objavila ovaj recept pravim u raznim varijantama ovu paštetu. Neki put napravim i duplu meru pa pošaljem i unuku jer on sem sve ribe obožava tunjevinu.

Recept je krajnje jednostavan i mnogo lep. Oni koji su propustili da ga isprobaju - evo sad će se podsetiti.

Neću pisati ni sastojke ni postupak izrade već su vam dati samo link do recepta. Ko zna na šta ćete lepo kod Milkice naći J

Samo ću vam reći da nekad dodam inčune, sitno seckane crne masline ili sušeni paradajz. Ako volite ljuto lako je dodati odozgore još bibera ili ljutu turšiju od parpičica i grožđa. Najlepša mi je na krutonima od Tonus hleba.

Pravite i uživajte!

5 коментара:

  1. Dobro je da si nas podsetila na taj lepi receptic, secam se da sam ga odmah zabelezila za probu kad ga je Mikica objavila, pa nekako sam zaboravila na njega... moram isprobati sto pre, volim te domace namaze.:))

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Vesna, bas mi je drago da Vam se dopada pasteta. Secam se da ste mi Na Mikseru rekli da ju cesto pravite i polaskana sam... :) Super su ideje za dodatke...

    ОдговориИзбриши
  3. Vesna sada mi se jede ova pašteta,savršena kombinacija,vjerujem da je preukusna!

    ОдговориИзбриши
  4. Eto meni je ovaj recept promakao. Moram probati, posto mi jedino jedemo pastetu od tune. Nego, zanima me kakva je ta ljuta turšiju od parpičica i grožđa ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je recept za običnu turšiju. Stavljene su somborke i ostale vrste ljutih papričica i grožđe. Super je.

      Избриши